måndag 19 december 2011

Influensa-feeling

Kikar in lite snabbt så jag inte smittar er, ler!

Influensan härjar i huset sedan några dagar och nu är det min tur, tyyypiskt...
Hög feber, ont i kroppen och förkylning är status, så idag är vi hemma och kurerar oss både jag och M.
Det känns skönt att de mesta är fixat inför julen, för den kommer ju ändå.



En trevlig kväll önskar jag dig som är så gullig och kikar in här hos mig!

För mig blir det TV-soffan och JUL med "mysgubben" Ernst ♥.

Kram från sjukstugan

3 kommentarer:

bakom berget sa...

Men...va sjutton! Inte va sjuk nu!! Hoppas du/ni hinner kurera er så att ni mår bra när julen kommer.
En varm kram till Dig från mig.
Åsa.

Tina sa...

Uj uj, hoppas det snabbt försvinner..
Jag somnade som en stock och vaknade med ett ryck, men piggare!

kramkram

Härliga Livet sa...

Usch va tråkigt. Hoppas du kryar på dig till julen nu.
kram pernilla